woensdag 23 januari 2013

Vegan challenge

Vanaf 1 februari ga ik een maand lang volledig veganistisch eten. Ik vind dat best spannend. Al een geruime tijd eten mijn vriend en ik bijna helemaal vegetarisch, bijna omdat we heel af en toe vis eten.
Maar nu ga ik de overstap maken naar 100% plantaardig, en vriendlief doet gezellig met me mee!

Dit lees ik om me voor te bereiden:


Veggie in pumps, gids voor een ecofabulous leven.


 
Lisette in luilekkerland, een ecofabulous bakboek.



Skinny Bitch, A no-nonsense. tough-love guide for savvy girls who want to stop eating crap and start looking fabulous!



Vegan cupcakes take over the world. Yes! Een vegan cupcake bakboek, mjamm!



''Eet drie weken puur plantaardig en val af, verlaag je cholesterol en geef je gezondheid een megaboost''.


Verder lees ik ook wat blogs waar ik erg blij van word en die mij veel inspiratie geven. Dit is mijn top 3:

www.degroenemeisjes.nl

www.greenbeautyblog.nl

www.watmaakt.suzette.nu

Doe jij ook mee aan de vegan challenge? Waar haal jij je vega/vegan inspiratie vandaan?
Ik lees het graag bij de comments!












2 opmerkingen:

  1. Erg goed van je! Ik zou ook wel eens zoiets willen proberen. Die boeken zien er allemaal erg interesant uit! Wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin?
    Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je! Je kunt ook meedoen aan Plantaardige Maandag, dan eet je 1 dag in de week plantaardig. Sinds vandaag heb ik ook Bloglovin! Ben nog een beetje nieuw in blogland ;) Ik neem zeker ook een kijkje op jouw blog!
    X

    BeantwoordenVerwijderen